FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jakie są dostępne sposoby wysyłki zamówienia?

Nasze zamówienia wysyłamy za pośrednictwem: Ruchu (cena – 9,00 zł), Paczkomatów (cena – 14 zł) oraz Kurierem DHL lub DPD (17.00 zł).

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na opłacenia złożonego zamówienia masz 3 dni. W przypadku braku dokonanej wpłat, w czwartym dniu od złożenia zamówienia zostanie ono anulowane.

Jak mogę opłacić swoje zamówienie?

Dostępne są następujące metody:

  • tradycyjny przelew bankowy (numer konta: 03 1870 1045 2078 1068 0700 000, odbiorca przelewu: Anna Feder, ul. Mostowa 9/11 m. 17, 96-300 Żyrardów),
  • PayU
Czy mogę zwrócić zamówienie?

Możesz zwrócić nieużywany produkt fizyczny w ciąg 14 dni. W tym celu pobierz formularz zwrotu dostępny w zakładce na górze strony.

Produkt razem z formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu zwróć na adres:

Anna Feder, ul. Mostowa 9/11 m. 17, 96-300 Żyrardów

Środki zostaną zwrócone na podany w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.