Zasady zgłaszania reklamacji

  1. Dokładamy wszelkich starań żeby dostarczyć Ci produkt wolny od wad.
  2. Jeśli jednak zauważysz jakąś wadę produktu możesz:
    • żądać wymiany produktu na wolny od wad,
    • żądać usunięcia wady,
    • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  3. Powinieneś poinformować nas o tym określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  4. Możesz skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego do pobrania poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Możesz kontaktować się z nami zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
  6. Ustosunkujemy się do składanej przez Ciebie reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia nam reklamacji.

Reklamowany produkt należy przesłać na adres:
Anna Feder
ul. Mostowa 9/11 lok. 17
96-300 Żyrardów